Billetsalg + det løse
Sælg også tilkøb, medlemskab, gavekort, pladser, garderobe m.m.
Ubegrænsede medlemmer, medlemskaber & rabatter – fuld selvbetjening.
Jeres kunder ser jeres branding, og forlader aldrig jeres hjemmeside.
Simpel billetscanning & dørsalg. Optimeret til smartphones & tablets.
Sælg gavekort online og lad kunden optanke. Brug til fysisk salg.
Dag-til-dag, 1 gang månedligt eller bagudbetalt. I bestemmer.
Fleksible salgsrapporter, finansbilag, automatiske e-mails.
Ubegrænset gratis slutkunde-support. Typisk 1 dags svartid.
Nævnte vi, at vi kan sælge billetter med pladsvalg, tilkøb osv.?
Vi integrerer en moderne, brugervenlig og mobiloptimeret billetshop direkte på jeres hjemmeside. Det er jeres billetshop, uden markedsføring af os eller andre kunders events, og vi holder fokus på at få slutkunder trygt og effektivt igennem købsprocessen.
Det meste kan tilpasses: Farver, skrifttyper, hvilke spørgsmål kunden skal besvare, fysisk placering af billetshoppen på jeres hjemmeside og meget mere, så I giver kunden præcis den oplevelse, I ønsker.
Integration med jeres hjemmeside tager typisk en webmaster under 15 min., og herefter skal I blot lave helt almindelige links for at åbne vores integrerede billetvindue. Derefter er I klar til at håndtere billetsalg.
Har I en medlemsklub, sponsorer, frivillige eller andre, I kunne tænke jer at give adgang til unikke fordele ved billetsalg, så er vores medlemssystem oplagt.
Når medlemmer er oprettet behøves der ikke at gøres mere fra jeres side. Medlemmer kan selv logge ind og få billetter med alle de fordele, de er berettiget til og ved udløb af medlemskab, kan medlemmerne selv forny eller opsige online. Jeres medlemsklub kan dermed stort set passe sig selv.
Hver medlemstype kan have unikke fordele, således at sponsorer fx har adgang til eksklusive events og flere fribilletter eller bedre rabatter på udvalgte events, end almindelige medlemmer o.lign.
Vi har udviklet en mobil/tablet-app, som gør det muligt at sælge billetter, sælge medlemskaber, printe kasserapporter, finde gæsters bortkomne billetter og meget mere. Rettigheder kan fininddeles, så fx alm. dørpersonale ikke kan komme til at oversælge eller rette priser, mens en afviklingsansvarlig til gengæld godt kan.
Alt er super brugervenligt og intuitivt, så selv frivillige som måske ikke bruger systemet til dagligt kan være med.
Vores apps er udviklet i tæt samarbejde med blandt andet AmagerBio, Musikhuset Posten samt NPF, som alle bruger det i deres daglige drift og event-afvikling.
De fleste arrangører er vant til at få betaling efter afsluttet arrangement – for nogle kan denne model ligefrem være mere praktisk, mens det for andre udgør en udfordring på likviditeten.
Vi tilbyder derfor flere løsninger alt efter jeres behov:
De mest typisk stillede spørgsmål og svar har vi prøvet at samle til højre. Klik på en overskrift for at se svaret.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Så kontakt os endelig via chatten eller bestil en fremvisning – det er gratis!
Hvordan forholder I jer til GDPR?
Vi overholder retningslinjerne ift. GDPR og alle vores kunder indgår ved aftaleindgåelse en GDPR aftale med os.
Kan live/BACKEND snakke sammen med vores regnskabssystem?
Vi har gjort flere dele af systemet integrerbare med fx e-conomic og C5. Hvis du har specialbehov er vi som altid meget lydhøre overfør dine ønsker.
Hvem ejer de data som vi lægger op i live/BACKEND?
Det er 100% jer som ejer de data, I lægger op i live/BACKEND, og I vil altid kunne få data, ud når I ønsker det.
Hvor hurtigt er vi oppe at køre med live/BACKEND?
I kan være i gang med at bruge systemet inden for få dage. En fuld implementering tager dog typisk 1-2 mdr. at komme igennem før alle strukturer er nogenlunde på plads, og alle har fået den fornødne oplæring og tillid til systemerne.
Er live/BACKEND driftssikkert?
Vi har en oppetid på over 99,99% (over et kalenderår). Du kan via livebackend.info følge med i vores driftstabilitet, hvor du også kan få en SMS og email hvis/når vi har ustabilitet eller servicevindue.
Vores systemer er udbudt i et redundant og automatisk skalerende miljø. Redundans betyder, at vi altid har mere end én server, som håndterer trafikken, og skulle der være fysisk nedbrud, vil trafikken med det samme blive omdirigeret væk fra denne.
Automatisk skalering betyder, at vi kan få flere ressourcer tilføjet automatisk og uden ventetid, når behovet er til det. Det kan vi, da vores datacenter stiller en stor maskinpark til rådighed, hvorfra vi ad-hoc får de ressourcer, vi har behov for.
Med redundans og automatisk skalering er det muligt for os at håndtere selv kæmpe billetsalg, uden at kunderne oplever ustabilitet, sløvhed eller ligefrem nedetid.
Er live/BACKEND tilgængeligt på engelsk også?
Ja, hele live/BACKEND – Event er tilgængeligt på både dansk og engelsk, og du kan ved den enkelte bruger angive, om han eller hun skal se live/BACKEND på enten dansk eller engelsk.