Primære fokusområder i første byggeetape
Når arrangementer med siddepladser skal eksekveres, er det rart med en god pladskortløsning, hvor man nemt og hurtigt kan opbygge arrangementets layout, lave revisioner og gruppere gæster bedst muligt m.m. Det sikrer også, at gæsterne får et retvisende billede af, hvor de sidder ved arrangementet.
Det nuværende pladskort ved live/BACKEND Ticket kan en del, men baseret på flere af jeres forespørgsler har vi haft fuld fokus de seneste 3 måneder på at optimere det på en række punkter. Blandt andet i forhold til at øge graden af selvbetjening, gøre det muligt at lave ændringer efter salget er gået i gang samt give mulighed for at flytte gæster m.m.
Hvis alt går efter planen, regner vi med at kunne lukke de første kunder ind i det nye pladskort inden for ca. 1,5 måned. Derudover er det vores ambition at kunne dække alle nuværende kunders behov inden udgangen af året. Vores primære fokusområder i første version er:
Integration i alle salgsled og fuld konsistens: I det nuværende pladskort er det kun sikret, at kunder får en plads, når de køber via webshoppen, mens POS/dørsalg/backend-salg ikke sikrer dette. Vi vil i det nye pladskort sørge for, at alle billetter tildeles en plads, hvis det er et krav ved et event.
Redigérbare pladskortskabeloner: I vil kunne oprette og redigere jeres pladskort via vores nye pladskort-editor samt indsætte grafik og navngive pladser. Det bliver hurtigt og super nemt!
Administration via pladskort: I vil også kunne administrere et pladskort til et event, dvs. åbne/lukke/skjule pladser samt flytte gæster, når pladskortet er i “Administrativ” tilstand. Alt sammen for at gøre håndteringen nemmere.
Bedre usability på alle enheder: Det nuværende pladskort fungerer udmærket på mobil, men vi har lagt os i selen for at få det til at fungere endnu bedre bl.a. via mange små tweaks, der optimerer mobiloplevelsen.
Løbende overdragelse
Der er nogle features i det gamle pladskort, vi ikke kommer til at understøtte i første omgang ved det nye pladskort. Alt, hvad det gamle pladskort kan i dag, kommer selvfølgelig med over i den nye løsning, men det kommer til at ske drypvis. Det nuværende pladskort vil derfor fortsætte med at fungere, indtil alle behov kan dækkes med det nye. Dertil sørger vi naturligvis for at sikre, at der ikke går nogen arrangementer tabt, når det det gamle pladskort udskiftes endeligt.
Vi vil løbende tilbyde at migrere kunder og pladskort, når vi mener at deres behov dækkes optimalt i det nye pladskort, men selvfølgelig ikke før.
Sign up til nyheder hver måned
Tilmeld dig live/BACKSTAGE og kom med bag scenen hver måned på alt, hvad der rører sig i live/BACKEND.
Vær blandt de første til at læse om spritnye features og vigtige ændringer, få mulighed for at være med som betatester på nye løsninger samt mulighed for at være med i særlige arrangementer.
Alt sammen pakket ind DK’s nok mest syrede og farverige email-format!
Tilmeld dig live/BACKSTAGE her: https://livebackend.nimta.com/crm/emailsignup